сряда, 30 март 2011 г.

Благодаря на fragola rossa за изненадващата наградка! За мен е чест!

Ето няколко блога, които наистина ме изумяват с красотите си и не пропускам да посетя, когато имам възможност:
1.Двете елши
2. Светла
3.Гери
4.Едно сладко котенце- Cattt
5.Миленка
6.Нети
7.The green eyed girl
8. Ади
9.Ирена
10.Майсторийките на Рали
11. Сиси
12.Биляна
13.Златоена
14.Нана
15. Бг Артс

Ето и 7 неща за мен:
1. Обичам да рисувам и допреди 2 години участвах в различни конкурси, които още повече ме нахъсаха да продължавам да развивам таланта си и ето, че днес вече съм приета да уча Интериорен дизайн в Англия
2. През месец февруари издадох първата си стихосбирка "Моят начин да обичам", в която поместих своите най-лични стихотворения. За онези, които се интересуват от стиховете ми, давам линк:
http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=Monny
3. Най-много обичам да се разхождам из природата през пролетта и лятото и да събирам различни цвета, от които после си правя хербарий и го добавям към колекцията си от изсушени цветя
4. Преди няколко години се захванах да шия гоблени и имам около 8 започнати, но само 2 довършени :D След това известно време нашивах шалове и дрехи с различни мъниста и конци, но за жалост нямам снимки, за да ви ги покажа. :(
5. Лоша черта в характера ми е, че винаги се старая да се държа добре дори и с хората, които не харесвам, но обикновено театралните роли не ми се удават и дадения човек разбира негативното ми отношение към него...
6. Обичам да пътувам особено на места където има море и стари къщи!
7. Много обичам да готвя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар