неделя, 18 юли 2010 г.

НОВО!!! Какво да очакваме от блогът Картички Dove?

Най-новото, което съм намислила е изработка на рисунки за картички- с цветя, пеперуди, животни- каквото поискате... Поръчката е от вас- от мен рисунката. Всичко се изработва ръчно! Един красив натюрморт например, би придал страхотна екзотика на външния вид на вашата картичка! Нещо повече- не се плашете, че ще трябва да платите много, за да притежавате картинка от мен! Като за начало ще направя промоция- всички рисунки( без значение от големината и сложността на изработката) ще бъдат на цена 2 лв. Редовните клиенти ползват отстъпка, която се увеличава с броя на закупуваните рисунки. Давам пример:5 закупени картинки- цена на броя 1.50 лв. ; при 10 закупени картинки цената пада на 1 лв. над 20 закупени картинки- цена 50 ст. В момента няма как да покажа снимки на рисунките, но тези дни ще мога да направя дебютът им! Хубав ден и усмихнати слънца във вашата душа! :)

3 коментара:

  1. Страхотно !!!!! Всичко е много хубаво!

    ОтговорИзтриване
  2. Мммм,че интересно,ще чакам с нетърпение!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Привет Симоне! Предложението ти е примамливо....и аз те слудя!!!!! Ще чакам с нетърпение нещицата ти - заинтригува ме!

    ОтговорИзтриване